Jan 8, 2009

baking cake....

rasa terajin nk wat kek plak masa ne hakhak.....ne namanya wat kek bodoh sbb aku xtau pe aku campak main masuk je he2....bila dh dicampurkan semuanya jadilah sebigini...) jgn ditnya pe yg aku masukkn sbb aku pn xtau bahan2nya main baling je ne....




setelah semua bahan dicampurkan time 2 bake plak....bake dlm masa 35min agak2 die dh brownies 2 angkat ah...jgn smpi hangus plak he2...



ne setelah siap aku bake....tapi xbape jadi sbb aku mandai ikot resepi sndiri so atas die cm merekah hakhak....org klu terlalu pandai cm ne ah....tapi bila masuk mulut panas2 ne sedap je aku rasa.....)) sekali sekala mkn masakan sendiri sedap gak.....) aku bg bf aku rasa die ckp xsedap tapi abis bertambah heeerrr.......ego sungguh nk puji gf sndiri hakhak.....))

2 walks:

AieSha said...

owh. daku reti buat cekodok. cool tak? ;p

azhani said...

wah..bagus pandai wat kek..
nyum33..sedapnye tgk..