Jan 31, 2009

HoLidays

last time sempena raya cina aku ngn fmly aku g cuti2 malaysia ha3....fun wooo g melaka....dh kali ke2 aku ke sini...this time g cine best gak ah angin monsun die x blyaaa bla k kuat gila he2... fun pn ya...curi amek gmbo kt pin2 gerbang afamosa....masa 2 ada fmly org lain ada dok posing maut kt citu....nk tunggu dieorng abis bejanggut aku nk tunggu so aku capture je he2...

mula nk g cine sesat jugak hakhak....xtau nk p hala mana tgk papan tanda pn masih sesat hakhak....nk belok kiri bly tak?he2...rasa nk balik terus je tak nk g melaka sbb miss my bucuk sgt time ne...rasa nk terbang je jmpa die : ( tapi tak pelah aku kene kuat semangat...pas holiday blh balik umah jmpa syg he2....hoooyyyaaaaaaa....


ne mak aku masak maggie 4 bkfast masa kt melaka tue....tgk bapak byk gila penuh periuk....klu sape bijak tekalah bape bungkus mak aku masak hakahka.....cukup utk 1 family belah mak aku hihiii....sempat lagi ek g holiday masak byk cm ne...siap ada sayur lagi.... : ) sayang mak....walau pe jua pn masa die tetap menjaga mkn minum kami secukupnya biar di mana sahaja he2....

1 walks:

zaham said...

ada Narnia 3.
Tapi mungkin hanya Edmund & Lucy &
Prince Caspian jer yg ada.
Coz' Susan & Peter dah besar.
Tajuk dari buku Dawn Voyage!

Best Regards
Iszaham