Jan 14, 2009

MenCarut

bulan lepas was my bzday loh he2...org dh nk masok thn baru aku baru nk clbrate brthday he2...this pic kek aku sygku belikn hakhak....gmbo full xsempat nk capture dh kene baham ngn bdk2 huhuuu....ne pn jadilah ek dr xda he2.....thankz syg 4 d nice cake....

saje je nk tepek jap gmbo org baru nk besar hakhak....nk mencapap jap xpe ek....))

guess who?....im wonder smthng about u hi3....

this in my man....hopefully this is d right man 4 me....hope we will be 4 ever n spendt our life till we death....)) wah berjiwang plak...ne lah my bf cute je kn....moga kami murah rezeki hakhak....)) i love u sayang.....do u love me???.......

actually aku xtau nk mencarut pe 2 yg tepek gmbo kek n syg aku he2....byk keje woooo 2 yg xsempat nk uplod cite yg best....padahal byk je cite nk story tapi nk cite kene ada masa lapang baru best post kt blog....xpe t aku ada masa aku post k....till ill c u all next time daaaa