Jan 23, 2009

unKnOwN

last time im haunting for food he2....xtau dh nk p mkn kt mana last2 p kt tupai2 je....jenuh gak nk cari tempat ne cz die terperosok....kedai mkn ne near by dewan bahasa n pustaka klu xsilap aku....aku n abg aku mkn steamboat he2....penuh gak ah perot aku ne he2.....even mahal sikit kami byr tapu bebaloi he2.....

lately aku cm xada mood nk post blog.....lot of things happen dlm idup aku....masok thn baru je dh cm bad luck....but aku suka or not ive to face it....sometime i feel like i wanna cry but aku tahan xmau cry cz aku xnk org lihat aku sorng yg lemah....selagi aku mampu bertahan aku akan bertahan n kuatkn semangat aku....biarlh maslh ne berlalu even tanpa diselesaikan....lebih baik kite membiarkan dr terus derita....cinta mengajara aku seribu satu pengalaman.....bak kata "bulan" kite hidup didunia ini tak boleh sendirian he2....actually aku baru je kenal blog "bulan" ne....its a nice blog.... sory ye bulan tiru ayat u cikit....)) panjang plak aku menulis...sebelum aku mula sebak baik aku stop dicine....dh cuti raya cina ne blog aku akan bersarang tanpa blog baru...akan aku post naik cuti nnt....salam semua happy holiday.....))

1 walks:

NORHIDAYAHTULAKMA said...

hi ninin,food kt rest tupai2 mmg sdapkn kire bebaloi sgt ar mkn kt situ..hope ninin tabah,stiap kejadian sbnarnye wat kite jd lg kuat2 hari2 mdatng..