Feb 13, 2009

aku Bz.....((

lately aku sgt ler bz menguruskan hal diri aku smpi xada masa nk post blog....ne pn aku gagahkn gak klu x besawang ler blog aku ne......)) hheeerrrrrrmmmmmmmmm nasib bdn....skg aku bz menguruskan tesis aku fews day lepas bz betolkan proposal sikit cz nk p submit kt kementerian....klu xanta kt kementerian cm ne nk jlnkn tesis aku....kene ada kebenaran kementerian jgk adehhhh leceh tol....(( ari rabu lepas p kl jln sultan ismail kt wisma genting p wat payment smthing dh setel semua kebuntuan nk p mkn kt mana hakhak.....nasib aku sorg so aku main redah je...p pavilion jap beli Jco cz mengidam Jco ah plak...aku beli 2 pcs je cz aku sorng je nk mkn.... pas 2 p times p mkn kt cana....mkn sorng2 tapi org pelik kot aku mkn sorg tapi aku pedulik pe...jnji pewot aku kenyang hakhak....

ne ah menu aku nk paprik campur cili wajib ada he2....jaga bdn msti minun air masak.....))

pas 2 aku p uruskan hal tesis aku ne....hope tesis aku ne smpi ler kt kemeterian ek....dh dpt kelulusan baru bly on projek aku.....(( adehhhh bejanggut gak nk tunggu dieorng bg kelulusan ne....
dlm ne syaratnya kene sediakan 3 envelop kosong beserta stem 50sen tiap satu.....(( byk plak syaratnya...aku layn kn je....klu x nnt xlulus plak proposal aku ne......(( nasib die mntk 1 copy je proposal aku klu diemntk 3 copy gak adehhhhhh miskin aku cm ne he2...

p/s : pada kwn2 maaf di pinta....klu aku free akan ku post blog ye....




2 walks:

zaham said...

Mesti ar, sy minat x filem.
Nanti sy updated lg bila
trailer no2 & 3!

New Moon Trailer soon.

zaham said...

Mesti ar, sy minat x filem.
Nanti sy updated lg bila
trailer no2 & 3!

New Moon Trailer soon.