Feb 16, 2009

nothing

lately aku sgt malaz tahap bagan....jgn ckp nk post blog....nk wat pe pn mlz....xtau nape....asyik tido je.....byk tido dr celik mata....cm ketagih tido plak aku ne....kwn aku pn pelik ask ngn aku ne.....lemah satu bdn ne....nk kuar umah pn mlz....dh 2ari dok dlm umah je....nk kata byk keje memang ada tapi aku mlz nk wat gak....aku pn xtau pe aku wat.....adoi....mslh cm ne.....ada nasihat utk aku x?.....aku xsuka jadi cm ne tapi 2 ah......(( tido je life aku skg dh cm frust bercinta padahal aku ok je.....)) nk2 pas mkn jahat tol mata ne nk tido....skg waktu tido aku xmenentu....aku bgn kul 12 atau 1 paling lmbt pas2 aku nk lepak atas katil ptg turun masak n makan he2....pas 2 tgk tv jap ptg kul 5 or 6 msti mata ne ngantuk.....mstilh aku tidokn klu mata ne dh jahat.....ne kadang2 tido ptg smpi mlm kul 10 he2...nasib aku coti klu xtelajak maghrib aku....pas 2 aku bgn tido mkn tgk tv wat keje bodoh aku....aku pn xtau pe aku wat....t dlm kul 4pg baru tido huhuhuuu......cm mana ne?sape bly selesaikan masalh negara aku ne?....aku rasa sbb aku xada aktiviti besenam kot 2 yg aku jadi MALAS tahap bagan ne.......(( hissssssss niat ada nk berubah tapi bdn dh lesu je....kejenya nk menepek atas katil je.....TIDO......((


0 walks: