Feb 7, 2009

bAsiKaL LaSak

this time aku nk smbng cite pasal aktiviti yg aku wat dgn kwn2....)) masa kt tj malim ne ah aktiviti yg aku buat he2....kayuh basikal...bkn setakat kayuh kt jln ke kembara masuk hutan lagi....adehhhh.....jenuh ah aku cm ne...ne baru namanya basikal lasak.....)) sgt best ok so adventure....klu awek yg pentingkan kecantikkan lupakn je lah nk wat aktiviti cm ne.... xsesuai ngn jiwang korang.....klu sape2 yg suka dgn aktiviti lasak cubalh anda xrugi....

ne masa aku n kwn2 nk kasok merentas hutan....besiap sedia nk masok hutan bwk basikal....nk masok hutan wat aktiviti ne kene pakai pakaian yg sesuai klu tak hhheeeemmmm lain jadinya nnt he2.....helmet wajib pakai bahaya tak pakai....safety first....ape2 keselamatan kene utamakan klu tak utamakan jgn ah sesekali berani nk wat aktivti cm ne....

tgk ne kene byk risiko dan dugaan nk wat akitiviti cm ne....even seksa gak aku rasa tapi sbb utk kepuasan diri aku bantai je he2.....pengalaman semua ne....))

haaaaa.....tgk aku kene angkat basikal bagaikan....tak kan nk berkayuh basikal plak nk seberang sungai....kene ah mengangkat sobsobsob.....(( nasib basikal ne tak berat klu tak mampoi pinggang mak sakit hi3....

sila abaikan tarikh pd gmbr ne sbbnya aku lupa setting date camera aku hakahkakhak......pas mengangkat redah hutan bagai semuakan rest ler kejap.....ponat wehhh kt aktiviti ne.....tapi ok jugak excercises sikit buang lemak2 dlm badan aku ne he2....nnt aku sambung aktivit esoknya....

3 walks:

NORHIDAYAHTULAKMA said...

hi ninin,bestnye tgk aktiviti nie smua..ngat kmbali zaman2 time aktive kt skolah lu..

-BaRdBoHaRi- said...

wow..!!
best nyer..
lawa page..=)

ninin said...

bard:
mekasih2....))