Feb 6, 2009

bErsAma SayANgku....))

berdua lebih baik lalalala......)) hakhakkahak......emmmm kemanakah arah tuju kami berdua ne ek?he2....jenuh ah aku menunggu beca smpi....dh ah panas terik ne....t gelap kulit aku cm syg aku ne he2....gurau je k syg he2....u itam ke putih ke i luv u always he2.....bleuksssss gatai noh aku ne....)) actually ne kami ngah berhenti jap rehat nk p somewhere he2....aktivit masa ne namany tak ada keje cari keje menghitamkn kulit time matahari ngah tepacak kt kepala.....)) mana tempatnya rahsia ok...))
actually ne lh tmpt nk p ne....Taman Negara Johor....ingt pahang je ada Taman Negara....Johor pn ada kt pontian....kira kt tj piai....ne slh satu hutan simpan negara...saje je kn dr dok dating kt tmn bunga sekali sekala nk gak lepas tmpt cm ne....tenang je....sedut udara segar....alam semula jadi ciptaaNYA indah tak terkata. org ckp tj piai ne kira ujung malaysia dh ne....abis tanah tj piai ne abis dh kawasan malaysia dh depan 2 singapore pnya....org ckp...klu aku slh harap di maafkan he2.....
ne dr johor kami merantau p tj malim plak ziarah tmpat bf aku ne....naik ktm wooooo.....jenuh nk sampai sakit pinggang aku ne.....(( lama noh nk smpi kampng ne.....tapi smpi gak....tgk bf aku 2...punya die bejemur dh itam dh....tak pe t lama2 putuh ler 2 he2....cayokkkkk.....t next time aku cite pe aktiviti aku kt cine.....adventure sgt n fun he2....))

0 walks: